ATENŢIE! SOLICITĂRILE DE SERVISARE ALE PRODUSELOR SE TRIMIT DOAR ÎN SCRIS LA SUPORT@CASAIDEA.RO. INCLUDEŢI ÎN SOLICITAREA DE SERVICE CÂT MAI MULTE INFORMAŢII LEGATE DE DEFECTUL SEMNALAT CÂT ŞI POZE SAU VIDEO UNDE ESTE POSIBIL. INCLUDEŢI DATELE COMPLETE ALE COMENZII DVS RESPECTIV NR-UL COMENZII, ADRESA DE EMAIL FOLOSITĂ PENTRU COMANDĂ, NUME, PRODUS ACHIZIŢIONAT, ETC.
Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
În cazul produselor vândute şi livrate de casaidea.ro, certificatele de garanţie fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o reţea de service naţională, fie sunt emise de către casaidea.ro.
1. Garanţie pe o perioada de 24 luni
Produsele achiziţionate beneficiază de o garanţie de 24 luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice, termenul de garanţie calculându-se de la data facturării fiecărui produs în parte, sub aceste condiţii de garanţie. Garanţia acoperă defectele materialelor şi cele de producţie. Aducerea la conformitate a produsului se va face în primul rând prin repararea produsului, în termen de maxim 15 zile calendaristice de la recepţia în service, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Daca se necesita inlocuirea unei piese care nu se afla in stoc si trebuie comandata de la furnizor extern, termenul de aducere la conformitate se va extinde in functie de timpul necesar receptionarii piesei/lor comandate. Garanţia acoperă doar partea de mecanism a produslui. Nu este garantată înlocuirea produsului defect cu acelaşi model, dar în acest caz vi se va oferi un model similar, de aceeaşi valoare. Timpul de nefunctionare prelungeşte în mod corespunzător termenul de garanţie şi curge din momentul înregistrării în unitatea de service până la notificarea de soluţionare a defectului reclamat către beneficiar.
Pe parcursul perioadei de garantie, taxele de livrare tur-retur vor cadea in sarcina noastra, insa daca se constata ca produsul nu are defectul reclamat atunci taxele de livrare tur-retur vor fi suportate de catre client.
2. Nu se oferă garanţie pentru defecţiunile apărute ca urmare a:
- nerespectării condiţiilor de transport, păstrare, punere în funcţiune, exploatare şi întreţinere;
- manipulării defectuoase, a lovirii produselor, a producerii accidentelor, şocurilor electrice, mecanice, termice, a existenţei unui grad ridicat de impurităţi, a pătrunderii de lichide în produse, a expunerii la foc, ventilaţiei necorespunzătoare, expunerii excesive la umezeală, solicitării anormale (neconform cu instrucţiunile din manualul de utilizare) sau exploatării defectuoase;
- greşelilor de fixare şi setare ale produselor fără respectarea instrucţiunilor pentru fiecare produs în parte.
- intervenţii asupra produselor, indiferent de natura lor, de către personal neautorizat în scris de furnizor, schimbarea sau folosirea de alte componente care nu au fost livrate odată cu produsul.
- deteriorării rezultate dintr-o folosinţă necorespunzătoare, neglijenţă, accidente sau uzură normală.
Acumulatorii (baterii reîncărcabile) beneficiază de 6 luni garanţie de la dată achiziţiei, cu excepţia situaţiilor în care se precizează altfel.
OBLIGAŢIILE BENEFICIARULUI
- să respecte instrucţiunile de utilizare ale echipamentelor/produselor, conform indicaţiilor tehnice date de producător, vânzător, respectiv de executantul operaţiilor de service
- să pastrareze integritatea sigiliilor vânzătorului/producătorului, respectiv ale executantului operaţiilor de service.
- să pastrareze documentaţia primită odată cu echipamentul/produsul, pe toată durata perioadei de garanţie.
- să comunice numărul facturii şi al certificatului de garanţie pentru a putea beneficia de garanţie.
- să trimită produsul în service însoţit de toate accesoriile cu care s-a achiziţionat şi livrat;
ALTE INFORMAŢII IMPORTANTE
- Produsele fără etichetele sau sigiliile de garanţie intacte sau cu defecte cauzate de manipulare respectiv stocare defectuoasă, cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele: crăpături, spărturi, elemente torsionate, desprinse sau lipsă, urme de arsuri sau pătrundere de lichide – vor fi refuzate la recepţia în vederea acordării garanţiei.
- Modificările de configurare şi utilizare incorectă a produselor exonerează vânzătorul de orice răspundere. Garanţia furnizată nu afectează drepturile beneficiarului consumator prevăzute prin legislaţia aplicabilă în vigoare privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora.
- In cazul produselor care sunt trimise din service catre client iar acesta refuza primirea, pentru a putea fi retrimis, clientul va trebui sa plateasca in avans taxa de livrare pentru produsul trimis la garantie dar si alte taxe aferente repararii produsului in cazul in care acesta nu prezenta probleme de garantie, sau nu se mai afla in termenul legal de garantie. Clientul va fi notificat in scris sa ne achite sumele datorate ca sa putem expedia produsul, iar in cazul in care nu plateste sumele datorate catre noi in termen de 60 de zile de la emiterea facturii proforme, produsul va ramane in proprietatea noastra astfel prejudiciul va fi considerat stins.
- Pentru produsele trimise in service la garantie dar care in urma verificarii se constata ca problemele reclamate nu exista sau nu fac obiectul garantiei, clientul va achitata taxa de constatare in cuantum de 50 lei plus taxele de livrare.
NOTA : Pentru piesele de schimb comandate pentru produsele care nu se afla in garantie si reparate in regim propriu, punem la dispozitie schema explodata a produsului pentru identificarea corecta a piesei de catre client. Piesele de schimb se platesc in avans si odata comandate nu mai pot fi returnate.
3. Cerinţe ale garanţiei şi alte tipuri de reparaţii
Dacă este necesară o reparaţie a produsului, care este acoperită de garanţie, va rugăm să ne contactaţi în scris la adresa de email: suport@casaidea.ro. Pentru reparaţiile neacoperite de garanţie, service-ul poate efectua reparaţia contra unei sume de bani, care variază în funcţie de amploarea reparatiei. Înainte de a se efectua reparaţia, în aceste condiţii, vi se va cere acordul. Vă recomandăm să asiguraţi coletul cu produsul, înainte de a-l trimite, deoarece nu răspundem pentru pierderile sau daunele cauzate în timpul transportului.
Reclamaţiile pot fi adresate în scris societăţii la adresa de email: suport@casaidea.ro
Service-ul se realizează la sediul societăţii sau la firmele partenere.
În cazul în care produsul necesită servisare/înlocuire cumpărătorul se obligă să suporte contravaloarea costurilor de transport.
Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.
Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.
Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
- depanarea / reparatia produsului;
- inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
- inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
- returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;
PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE
Produsele aduse sau expediate pentru service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si, optional, o copie a certificatului de garantie emis de casaidea.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Sos.Industriala, Nr.6, Cladirea LP1 di incinta Sc Logistic Park Sa
Conditii generale de acordare a garantiei :
Aceste conditii de acordare a garantiei sunt complementare conditiilor de utilizare din manualul de utilizare furnizat de catre producator. Aceste conditii sunt eliberate de noi ca si completare la informatiile care lipsesc din manualele de utilizare. Respectarea acestor conditii este obligatorie si nu optionala.
Orice aparat trebuie sa fie curatat dupa fiecare utilizare. Curatat de praf si de alte reziduuri, trebuie eliberate caile de aerisire ale pieselor in miscare acolo unde este cazul, se pot folosi pensule subtiri, carpe moi sau compresoare de aer.
Pentru a evita suprasolicitarea motoarelor electrice, dupa un interval de functionare continuu, dispozitivul trebuie oprit pentru racire. Pentru masinile de insurubat momentul de repaus terebuie dupa fiecare 1 minut de functionare continua, fierastraiele ciruclare electrice, debitatoare de metal cu banda sau disc, masinile de prelucrare a lemnului cu sau fara acumulator dupa fiecare 5 minute de functionare.
Atentie ! Daca observati ca in timpul functionarii oricarui utilaj, apar anumite semne de functionare defectuoasa cum ar fi : supraincalzire reprezentata de fum care iese din motor, blocarea unor componente in timpul functionarii, zgomote nefiresti, vibratii puternice, functionare intermitenta, suruburi slabite, opriti utilajul si il inspectati sa va asigurati ca nu exista factori externi care afecteaza integritatea si siguranta utilajului, NU continuati lucrul.
Utilizarea de accesorii si consumabile care nu apartin aceleiasi marci sau care au alte caracteristici decat cele recomandate de producator pentru functionarea in paramentrii normali ai utilajului pot duce la defecte sau accidentari (de exmplu: a se respecta viteza maxima de rotatie a discurilor sau diametrele acestora, sau tipul materialului taiat etc.)
Utilajele care vin in service si au fost expuse unui mediu umed sau prezina socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire ) nu vor mai beneficia de garantie, doar de servisare contra-cost daca aceasta este posibila.
Elementele de prindere si fixare ( suruburi, piulite, coliere etc ) a utilajelor trebuie verificate inainte de fiecare utilizare, iar acolo unde este cazul acestea trebuie fixate.
Daca exista situatii in care considerati ca informatiile furnizate odata cu livrarea produsului comandat plus informatiile oferite in conditiile generale de acordare a garantiei nu sunt suficiente pentru o intretinere si exploatare corespunzatoare a utilajului comandat ne puteti contacta la numerele de telefon 0786577071 / 0751577069 / 0241837970 intre orele 9 – 17 de Luni – Vineri sau la adresa de email suport@casaidea.ro si vom reveni in cel mai scurt timp cu informatiile suplimentare.
Categoriile de produse :
Baterii:
- Nu trebuie sa intre in contact cu apa
- Trebuiesc incarcate la aparatele aceluiasi producator si folosite la masinile aceluiasi producator
Corpuri de iluminat:
- Sa nu intre in contact cu apa
- Corpurile de iluminat cu acumulator intern necesita o incarcare la maxim 6 luni pentru mentinerea capacitatii de functionare optima a acumulatorului
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Aeroterme si ventilatoare:
- Sa va asigurati ca in momentul punerii in functiune ventilatorul nu este acoperit
- Sa nu intre in contact cu apa
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Aparate de sudura:
- Sa nu intre in contact cu apa
- Daca au ventilator, sa il curete, sa lase libere caile de acces ale aerului
- In cazul aparatelor pe gaz, sa se verifice reductorul sa fie perfect functional si setat in parametrii
- De curatat periodic duza
- Sa se respecte presiunea de lucru
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Aspiratoare:
- Sa se respecte tipul de aspirare (umed/uscat) in functie de aparat
- Sa nu intre in contact cu apa
- Curatarea sacului colector dupa fiecare utilizare daca acesta este reutilizabil, cat despre cele de hartie, verificarea nivelului de umplere dupa fiecare utilizare, iar la umplerea acestuia necesita inlocuirea cu unul nou
- Curatarea filtrului de praf dupa fiecare ultilizare, daca acesta este infundat, capacitatea de functionare a motorului va fi redusa care va duce la supraincalzirea acestuia si ulterior la defectarea lui
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Masini de gaurit si insurubat:
- Sa nu intre in contact cu apa
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
- Utilizare de accesorii si consumabile neconforme pot duce la deteriorarea angrenajelor din interiorul echipamentului
Compresoare de aer:
- Golirea apei de condens din butelia compresorului folosind valva de golire cel putin odata pe luna, astfel se evita corodarea buteliei si se extinde durata de viata a compresorului. Insa golirea se poate face si dupa fiecare utilizare.
- Curatarea filtrului de aer se face odata la maximum 50 de ore de functionare sau mai des in functie de mediul de functionare (mult praf, noxe, vapori de vopsea sau alte particule) a compresorului astfel incat sa evitam supraincalzirea motorului care intr-un final poate duce la defectarea acestuia.
- La curatarea filtrului de aer se poate folosi o presiune de maximum 3 bari.
- La compresoarele a caror motorare functioneaza cu ulei este necesara verificarea nivelului de ulei inainte de fiecare utilizare si schimbarea acestuia la recomandarea producatorului, daca aceasta indormatie nu se gaseste in manualul de utilizare, primul schimb se face dupa 100 de ore de functionare urmand ca celelalte schimburi sa se faca dupa 300 de ore de functionare.
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Electropalan si scripete electric:
- Sa nu se depaseasca limita de greutate si de inaltime pentru care utilajul a fost proiectat, in caz contrar apare suprasolicitarea motorului si intr-un final defectarea acestuia.
- Utilizare comenzilor de pornire/oprire corespunzator si nu prin apasari scurte si succesive.
- De verificat integritatea cablului de ridicare in permanenta, iar in cazul constatarii unui grad de uzura, acesta trebuie schimbat.
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Drujbe cu motor termic si electric si fierastraie electrice cu lant:
- De verificat nivelul de ulei pentru ungerea lantului inainte de fiecare utilizare, lipsa acestuia duce la supraincalzirea lantului si uzura prematura a acestuia
- De verificat gradul de uzura a lantului, daca are grad de uzura mare, acesta nu va taia in parametrii si va duce la o suprasolicitare a motorului.
- Dupa fiecare sesiune de utilizare drujba trebuie curatata, mai ales gurile de aerisire ale motorului si fantele pentru ulei
- Respectarea mixului de combustibil cu ulei
- Pastrati toate gurile de aerisire si carcasa motorului cat mai curate posibil, acestea se sterg cu o carpa curata sau cu aer comprimat la presiune joasa de pana in 3 ATM.
- Curatarea filtrului de aer regulat
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Fierastraie pendulare, fierastraie cu panglica, fierastraie circulare si de fierastraie de debitat metale, masini pentru prelucrarea lemnului ( masini de rindeluit, despicatoare de lemn, masini de debitat lemn, strunguri pentru prelucrarea lemnului ):
- Curatare dupa fiecare utilizare
- Folosirea recomandata a aspiratorului pentru extragerea eficienta a rumegusului in timpul taierilor, care in timp poate duce la astuparea gurilor de ventilatie a motorului si intr-un final la supraincalzirea si deteriorarea acestuia.
- Verificarea permanenta a gurilor de ventilatie si curatarea acestora dupa fiecare utilizare
- Verificarea lamelor de taiere, daca acestea au grad inalt de uzura necesita inlocuirea, in caz contrar folosirea unei lame uzate duce la suprasolicitarea motorului si intr-un final la deteriorarea acestuia.
- Sa se foloseasca doar discurile recomandate de producator cu specificatiile exacte: diametru interior/exterior si numarul de rotatii specificate
- Daca se taie sau se prelucreaza lemn stratificat care are in compozitie diversi adezivi, recomandam atentie sporita si timp de repaus mai mare
- Dupa fiecare sesiune de 5 min de functionare trebuie lasata 10 minute sa se raceasca
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
- Dupa fiecare 20 ore de functionare este recomanda verificarea carbunilor ( periilor colectoare ). In cazul in care se constata ca acestia sunt copti vor necesita inlocuire in caz contrar riscati ca utilajul sa sufere daune ireversibile care nu pot fi acoperite de garantie.
Polizoare unghiulare si mini polizoarele :
- Sa se foloseasca doar discurile recomandate de producator cu specificatiile exacte: diametru interior/exterior si numarul de rotatii specificate
- Folosirea aparatorilor in permanenta
- Curatarea gurilor de ventilare dupa fiecare utilizare
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Generatoare:
- Respectarea mixului de combustibil cu ulei
- Verificarea permanenta a nivelului de ulei
- Primul schimb de ulei se face dupa 20 ore de functionare, apoi schimbul se face la fiecare 100 de ore de functionare sau la 6 luni daca cele 100 ore nu au fost atinse. Daca aceasta informatie se gaseste in manual, faceti schimbul conform recomandarilor producatorului
- Asigurati-va ca in timpul functionarii au soclul inchis, functionarea pe termen lung cu soclul deschis poate duce la deteriorarea motorului
- Folosirea de combustibil de calitate si golirea rezervorului de combustibil atunci cand nu doriti utilizarea generatorului pe termen lung. Curatarea rezervorului se face odata la 6 luni sau la 100 ore de functionare.
- Suprasolicitarea la consumatori mai mari decat capacitatea generatorului poate duce la defecte ale componentelor electrice
- Pastrati toate gurile de aerisire si carcasa motorului cat mai curate posibil, acestea se sterg cu o carpa curata sau cu aer comprimat la presiune joasa de pana in 3 ATM.
- Curatarea filtrului de aer regulat, la fiecare 3 luni sau la maxim 50 ore de functionare.
- Inainte de oprirea generatorului lasati-l sa functioneze fara consumator pret de 30 secunde pentru ca acesta sa-si faca racirea corespunzator
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Masina de gaurit cu coloana:
- Sunt sensibile la fluctuatiile de tensiune din retea si recomandam alimentarea acestora de la prize cu protectie
- Curatarea gurilor de ventilatie ale motorului
- Verificarea gradului de uzura a burghielor
- A nu se depasi limita maxima dimensiunilor burghielor recomandate
- Sa nu se forteze maneta de coborare a capului coloanei, intrucat gaurirea trebuie sa fie treptata
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Masinile de tuns oi:
- La fiecare 15 minute de utilizare lamele necesita ungere si curatare cu o pensula si detensionarea acestora din surubul de reglaj, astfel se prelungeste durata de viata a lamelor si nu afecteaza animalul tuns
- Gurile de aerisire ale motorului trebuie curatate
- Dupa uzura accentuata a lamelor acestea necesita inlocuirea
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Masini de frezat verticale si de slefuit alternative si orbitale:
- Gurile de aerisire trebuie curatate dupa fiecare sesiune de utilizare
- Benzile si discurile abrazive trebuie schimbate inainte de a atinge un grad de uzura avansat
- Sa nu se slefuiasca suprafetele umede
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Aparate de spalat cu presiune:
- Rotiți aspiratorul de presiune în poziția OFF, deconectați cablul de alimentare de la priza de perete.
- Opriți alimentarea cu apă.
- Înainte de deconectarea furtunului de înaltă presiune, îndreptați pistolul într-o direcție sigură și descărcați apa din furtunul de înaltă presiune.
- Deconectați furtunul de înaltă presiune de la aparat și pistol.
- Deconectați furtunul de la aparatul de presiune.
- Îndepărtați excesul de apă din pompă prin bascularea unității pe ambele părți pentru a scurge apa rămasă din accesoriile de admisie și evacuare.
- Îndepărtați filtrul de admisie a apei și spălați cu apă pentru a îndepărta murdăria sau resturile.
- Scurgeți detergentul rămas în rezervorul dedicat și spălați-l cu apă curată.
- Ștergeți apa rămasă de pe toate piesele și accesoriile.
- Blocați pistolul cu siguranța din dotare.
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
- Depozitați aparatul de presiune, piesele și accesoriile într-o zonă cu o temperatură mai mare de 0°C (32°F).
Scule pneumaticeTop of Form:
- Lăsaţi aparatul să funcţioneze scurt timp, astfel încât uleiul în surplus să fie eliminat.
- Înainte de fiecare punere în funcţiune a sculei pneumatice puneţi 3-5 picături de ulei pneumatic special în racordul pentru aer comprimat.
- Dacă scula pneumatică nu este utilizată timp de mai multe zile, puneţi înainte de pornire 5-10 picături de ulei pneumatic special în racordul pentru aer comprimat.
- Depozitaţi scula dumneavoastră pneumatică numai în încăperi uscate.
- Se recomanda folosirea de filtru separator de apa pentru ca, condensul din compresor sa nu ajunga in scula pneumatica
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Unelte de gradinarit electrice dar si cu motor termic cum ar fi coase electrice si motocoase, masini de tuns gard viu, masini de tuns gazonul, motosape, motopompe etc:
- Respectarea mixului de combustibil cu ulei
- Verificarea permanenta a nivelului de ulei
- Pastrati toate gurile de aerisire si carcasa motorului cat mai curate posibil, acestea se sterg cu o carpa curata sau cu aer comprimat la presiune joasa de pana in 3 ATM.
- Curatarea filtrului de aer regulat, dupa fiecare utilizare.
- Respectarea mixului de combustibil cu ulei
- Foarte important la motosape si motocultoare sa se faca schimbul de ulei prima data dupa 20 ore de functionare dupa care schimbul se va face la fiecare 100 ore de functionare.
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Betoniere:
- De curatat cuva dupa fiecare sesiune de utilizare, materialul adunat in exces duce la o crestere a greutatii si intr-un final la suprasolicitarea motorului si totodata la corodarea cuvei
- De curatat grila de aerisire a motorului dupa fiecare utilizare
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
Maiuri si placi compactoare:
- La fiecare 5 ore de functionare este necesara retensionarea curelei de transmisie dintre motor si cilindrul compactor
- Primul schimb de ulei se face dupa 20 ore de functionare, apoi schimbul se face la fiecare 100 de ore de functionare sau la 6 luni daca cele 100 ore nu au fost atinse. Daca aceasta informatie se gaseste in manual, faceti schimbul conform recomandarilor producatorului
- Schimbul de ulei din cilindrul compactor se face la fiecare 200 ore de functionare
- Curatarea filtrului de aer si verificarea prinderilor evacuarii se face la fiecare 50 ore de functionare
- Verificarea si curatarea bujiei se face la fiecare 100 ore de functionare
- Fara socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire )
SERVICE - GARANTIE
In urma notificarii telefonice si prin email la adresa suport@casaidea.ro, ne vom ocupa de preluarea produselor aflate in garantie, costul transportului fiind suportat de casaidea.ro (SC CASA IDEEA GROUP SRL). Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.
Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina casaidea.ro (SC CASA IDEEA GROUP SRL).
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora. În vigoare de la 01 ianuarie 2007. Consolidarea din data de 10 februarie 2016 are la bază republicarea din Monitorul Oficial, Partea I nr. 347 din 06 mai 2008 şi include modificările aduse prin următoarele acte: OUG 174/2008; OUG 34/2014;
CAPITOLUL I Dispoziţii generale Art. 1. - Prezenta lege reglementează aspecte privind vânzarea produselor, inclusiv a celor executate la comandă, şi garanţiile asociate acestora, în vederea asigurării protecţiei consumatorului. Art. 2. - În sensul prezentei legi, următorii termeni se definesc astfel: a) consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale; Litera va fi modificată prin Ordonanţă 9/2016 la 28/02/2016, după cum urmează: a)consumator - persoana astfel definită la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;b) produs - bun material mobil a cărui destinaţie finală este consumul sau utilizarea individuală ori colectivă. Nu intră sub incidenţa prevederilor prezentei legi bunurile vândute în urma confiscărilor, în cadrul procedurii de executare silită sau pe baza unui alt act emis de autorităţile judecătoreşti, apa şi gazele care nu sunt ambalate într-un volum limitat sau într-o cantitate fixă şi energia electrică; c) vânzător - persoana fizică sau juridică autorizată, care, în cadrul activităţii sale, comercializează produse în condiţiile unui contract încheiat cu consumatorul; d) producător: 1. operatorul economic care fabrică un produs finit sau o componentă a unui produs; 2. operatorul economic care fabrică materia primă;3. operatorul economic care îşi aplică denumirea, marca sau un alt semn distinctiv pe produs; 4. operatorul economic care recondiţionează produsul; 5. operatorul economic sau distribuitorul care modifică, prin activitatea sa, caracteristicile produsului; 6. reprezentantul înregistrat în România al unui operator economic care nu îşi are sediul în România sau, în cazul inexistenţei acestuia, importatorul produsului; 7. operatorul economic care importă produse în vederea realizării ulterioare a unei operaţiuni de vânzare, închiriere, leasing sau orice altă formă de distribuţie specifică derulării afacerilor; 8. distribuitorul produsului importat, în cazul în care nu se cunoaşte importatorul, chiar dacă producătorul este menţionat; 9. distribuitorul produsului, în cazul în care importatorul nu poate fi identificat, dacă nu informează persoana prejudiciată, în termen de 30 de zile de la cererea acesteia, asupra identităţii importatorului; e) garanţie - orice angajament asumat de vânzător sau producător faţă de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a preţului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă; Litera va fi modificată prin Ordonanţă 9/2016 la 28/02/2016, după cum urmează: e)garanţia comercială - orice angajament asumat de vânzător faţă de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a preţului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, în cazul în care acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă;e1)garanţia legală de conformitate - protecţia juridică a consumatorului rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentând obligaţia legală a vânzătorului faţă de consumator ca, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea preţului plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă; Litera va fi introdusă prin Ordonanţă 9/2016 la 28/02/2016. f) reparare - în caz de lipsă de conformitate, aducerea unui produs la conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare; Litera a fost modificată prin Ordonanţă de urgenţă 174/2008 la 27/12/2008 g) viciu ascuns - deficienţa calitativă a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscută şi nici nu putea fi cunoscută de către consumator prin mijloacele obişnuite de verificare; Litera a fost introdusă prin Ordonanţă de urgenţă 174/2008 la 27/12/2008.h) durata medie de utilizare - intervalul de timp, stabilit în documente tehnice normative sau declarat de către producător ori convenit între părţi, în cadrul căruia produsele de folosinţă îndelungată trebuie să îşi menţină caracteristicile funcţionale, dacă au fost respectate condiţiile de transport, manipulare, depozitare şi exploatare. Litera a fost introdusă prin Ordonanţă de urgenţă 174/2008 la 27/12/2008. i)produs de folosinţă îndelungată - produs complex, constituit din piese şi subansambluri, proiectat şi construit pentru a putea fi utilizat pe durată medie de utilizare şi asupra căruia se pot efectua reparaţii sau activităţi de întreţinere. Litera va fi introdusă prin Ordonanţă 9/2016 la 28/02/2016. Art. 3. - Nu sunt supuse prevederilor prezentei legi produsele folosite care sunt vândute prin procedura licitaţiei publice, la care consumatorul are posibilitatea să participe personal. Art. 4. - Intră sub incidenţa prevederilor prezentei legi şi produsele care vor fi achiziţionate pe baza unui contract de vânzare de produse ce urmează a fi fabricate sau prelucrate.
PROTECŢIA CONSUMATORULUI
Despre OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 427, in data de 11 iunie 2014
17-11-2015
Contractele privind achizitionarea de produse sau servicii pe internet
OUG 34/2014 transpune la nivel national prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor. Incepand cu data de 13
iunie 2014, data de intrare in vigoare a acestei ordonante de urgenta,
au fost abrogate mai multe acte normative, unul dintre acestea fiind OG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Domeniul de aplicare (art 3)
Ordonanta se aplica oricarui contract incheiat intre un profesionist si un consumator, inclusiv contractelor de servicii de comunicatii electronice sau a unor servicii de acces si conectare la retele publice de comunicatii electronice, precum si de livrare a unor echipamente terminale care au legatura cu furnizarea serviciului. Ordonanta se aplica si contractelor de furnizare a apei, gazelor naturale, energiei electrice sau energiei termice, inclusiv de catre furnizorii publici, in masura in care aceste utilitati sunt furnizate pe baza contractuala.
Prezenta Ordonanta nu se aplica anumitor contracte, cum ar fi cele:
- de prestare a unor servicii sociale;
- avand ca obiect servicii de sanatate furnizate pacientilor de catre cadrele medicale pentru evaluarea, mentinerea sau refacerea starii lor de sanatate, inclusiv prescrierea, eliberarea sau furnizarea de medicamente si dispozitive medicale;
- avand ca obiect jocurile de noroc care implica mizarea pe un pot cu valoare pecuniara in jocuri de noroc, inclusiv loterii, jocuri de cazinou si tranzactii de tipul pariurilor;
- referitoare la servicii financiare;
- pentru crearea, dobandirea sau transferul unui bun imobil sau al unor drepturi asupra unui bun imobil;
- avand ca obiect construirea unor cladiri noi;
- care intra sub incidenta OG 107/1999 privind achizitionarea de pachete turistice;
- care intra sub incidenta OUG 14/2011 privind dreptul de folosinta pe o perioada determinata a unuia sau a mai multor spatii de cazare, a contractelor pe termen lung pentru dobandirea unor beneficii pentru produsele de vacanta, a contractelor de revanzare, precum si a contractelor de schimb;
- avand ca obiect furnizarea alimentelor, bauturilor sau a altor bunuri destinate consumului casnic, livrate de un profesionist care se deplaseaza frecvent si periodic la locuinta, resedinta sau locul de munca al consumatorului;
- de prestare a unor servicii de transport de pasageri;
- incheiate prin intermediul automatelor sau incintelor comerciale automatizate;
- incheiate cu furnizorii de servicii de comunicatii electronice prin telefoane publice cu plata, pentru utilizarea acestora sau incheiate pentru utilizarea unor conexiuni unice, care presupune executarea unei singure prestatii, realizata simultan incheierii contractului si nemijlocit prin intermediul telefonului, internetului sau faxului, ca urmare a solicitarii consumatorului.
Contract la distanta (art 2)
Prin cotract la distanta se intelege orice contract incheiat intre un profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.
Informatii obligatorii (art 6)
Profesionistul trebuie sa informeze consumatorii, intr-un mod clar si inteligibil,
inainte de semnarea unui contract la distanta, cel putin cu privire la urmatoarele aspecte:
- principalele caracteristici ale produselor si serviciilor;
- identitatea profesionistului, inclusiv denumirea si adresa sa;
- pretul total al produselor cu toate taxele incluse si modalitatile de plata, livrare, executare, data pana la care profesionistul se angajeaza sa livreze produsele sau sa presteze serviciile, eventual modalitatea de solutionare a reclamatiilor;
- conditiile, termenele si procedurile de exercitare a dreptului de retragere, in cazul in care este prevazut acest drept, obligatia consumatorului de a achita taxele de returnare in caz de retragere, precum si formularul tipizat de retragere;
- in cazul in care dreptul de retragere nu este prevazut, informatia conform caruia consumatorul nu va beneficia de un drept de retragere sau circumstantele in care isi pierde dreptul de retragere;
- acolo unde este cazul, orice interoperabilitate relevanta a continutului digital cu componentele hardware si software de care profesionistul are cunostinta;
- mentiuni cu privire la garantiile legale;
- durata de valabilitate a contractului;
- conditiile de incetare a contractului;
- eventuale proceduri de prelungire automata.
Alte obligatii ale profesionistului la incheierea contractelor la distanta (art 8)
Profesionistul transmite informatiile obligatorii sau pune la dispozitia consumatorului aceste informatii intr-un mod adecvat mijlocului de comunicare la distanta utilizat.
Profesionistul se asigura ca, atunci cand un contract ce urmeaza sa fie incheiat prin mijloace electronice obliga consumatorul sa plateasca, consumatorul constientizeaza / recunoaste ca urmeaza o plata directa. Mai mult, daca inainte de a face comanda este necesar sa se activeze un buton, butonul este etichetat vizibil cu mentiunea
“comanda ce implica o obligatie de plata”.
Prevederea mai sus mentionata elimina costurile-capcana si optiunile predefinite care, pana acum, ar fi trebuit deselectate de catre consumator pentru a nu plati un serviciu nesolicitat.
Profesionistul indica pe site-ul comercial detinut, in mod clar si lizibil, cel mai tarziu la inceputul procesului de formulare a comenzii, daca se aplica vreo restrictie in ceea ce priveste livrarea si mijloacele de plata acceptate.
Profesionistul solicita consumatorului sa faca o cerere expresa atunci cand acesta doreste ca prestarea serviciului ce urmeaza sa fie achizitionat sa inceapa in timpul perioadei de retragere de 14 zile.
Contractul se considera incheiat in momentul in care profesionistul a transmis consumatorului, pe un suport durabil, confirmarea comenzii transmisa de consumator.
Sarcina probei privind indeplinirea cerintelor in materie de informare revine profesionistului (art. 5).
Dreptul de retragere (art 9)
In cazul contractelor incheiate la distanta, fata de legea anterior in vigoare, operatorul economic / profesionistul este obligat sa asigure consumatorului
dreptul de retragere care poate fi exercitat intr-un interval
de 14 zile.
Omisiunea operatorului economic de a furniza consumatorului dreptul de retragere prelungeste perioada de retragere cu pana la 12 luni, calculate de la sfarsitul perioadei initiale de retragere de 14 zile.
Exercitarea dreptului de retragere trebuie sa fie exprimat neechivoc de catre consumator, cu informarea profesionistului. Profesionistul pune la dispozitia consumatorului (in format electronic) optiunile corespunzatoare:
- formular de retragere (modelul de formular este in partea B din Anexa);
- orice alta declaratie neechivoca in care consumatorul isi exprima decizia de retragere din contract.
Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere dintr-un contract revine consumatorului (art 10).
In situatia exercitarii dreptului de retragere, profesionistul are obligatia de a rambursa consumatorului toate sumele primite, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat cu privire la decizia de retragere.( art 13, alin (1))
Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta urmatoarele (art 16)
- contractele de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere in acest caz ;
- furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara ;
- furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile cerute de consumator ;
- furnizarea de produse susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
- furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii lor, inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente;
- furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de piata;
- contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere;
- furnizarea de inregistrari video sau audio sigilate sau programe informatice (software) sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
- furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
- contracte incheiate in cadrul unor licitatii;
- prestarea de sevicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau servicii privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;
- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi pierde dreptul de retragere.
Sanctiuni (art 28)
Nerespectarea de catre profesionist a dispozitiilor noii legi poate atrage aplicarea unor amenzi de pana la 5.000 de lei, constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor fiind de competenta Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (pentru contractele de servicii de comunicatii electronice incheiate de furnizori cu consumatorii).
Comisia Europeana a pus la dispozitia consumatorilor:
Consumer Rights: 10 ways the new EU Consumer Rights Directive will give people stronger rights when they shop online
http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-11-450_en.htm?locale=en